Katarzyna Gorhover

Z wykształcenia ekonomistka (executive MBA). Przez kilkanaście lat menedżer sprzedaży, marketingu oraz merytoryczny w firmie Nowe Motywacje. Wprowadzała na rynek i zarządzała spółkami z różnych branż – deweloperskiej, handlowej, eventowej, medialnej. Posiada certyfikat uprawniający do stosowania narzędzi i metodologii Czterech Poziomów Ewaluacji Kirkpatricka® oraz do szkolenia w tym zakresie (certyfikat trenera Kirkpatrick Partners).

Prowadziła projekty dla branż: banki i ubezpieczenia, nowe media, nieruchomości, handel, nowe technologie, shared services i outsourcing.

Największe sukcesy: sześciokrotny wzrost sprzedaży w ciągu 3 lat, co doprowadziło Nowe Motywacje do pozycji jednego z liderów branży szkoleniowej w Polsce, wdrożenie na polskim rynku techniki push-sale w Centrach Handlowych – wzrost sprzedaży o 50% w ciągu roku, zmiana procedury rekrutacji w sieci pośrednictwa nieruchomości – wzrost o 25% wskaźnika utrzymania efektywnych pracowników.