Adrian Wojciechowski

Dyrektor ds. rozwoju biznesu

SPECJALIZACJA

Specjalizuje się, jako jeden z nielicznych ekspertów w Polsce, w tematyce związanej z rozwojem sprzedaży w kanale HoReCa. Ponadto w pracy trenerskiej i doradczej koncentruje się na obszarach związanych z zarządzaniem sprzedażą, budowaniem biznesu, rozwojem współpracy. Prowadzi diagnozy kompetencji handlowych korzystając z takich narzędzi jak symulacje biznesowe, Video Role-Play, testy wiedzy o trendach rynkowych. Prowadzi coachingi sprzedażowe w terenie.

Edukacja

Wykształcenie wyższe – pedagogika. Uczestnictwo w kilkudziesięciu szkoleniach (w kraju i zagranicą) z zakresu: umiejętności sprzedaży, marketingu, zarządzania zespołem, zarządzania zmianą, negocjacji, NLP, komunikacji, współpracy z klientem. Uczestnictwo w kursach z zakresu budowania i implementacji szeroko pojętych biznes planów w rynku HoReCa, B2B i FMCG.

Certyfikat „Ewaluacja czterech poziomów Kirkpatricka”
Komunikatywna znajomość języka angielskiego.

Doświadczenie 

23-letnie doświadczenie zawodowe zdobywane na stanowiskach: Przedstawiciela Handlowego (Elbrevery oraz E.Wedel S.A.), Merchandisera/ PH, Kierownika Regionu Sprzedaży, Specjalisty ds. Kluczowych Klientów Hurtowych (KAM-a), oraz Trenera w dziale Rozwoju (Philip Morris Poland S.A.), Ogólnopolskiego Trenera Sprzedaży, Managera ds. Szkoleń Sprzedażowych na  Polskę i  kraje Bałtyckie, Managera ds. Szkoleń i Rozwoju na Europę Północno-Wschodnią (Unilever Food Solutions), Dyrektora ds. Sprzedaży i Rozwoju, Dyrektora Handlowego  (Syto Co-Packaging Poland).

Przykładowe projekty:

  • diagnoza kompetencji handlowych KAMów i Lead KAMów w międzynarodowej korporacji FMCG

  • projekt rozwojowy dla menedżerów sprzedaży w branży FMCG

  • nagroda w konkursie Polish National Sales Awards – w kategorii najlepsza innowacja roku za projekt Menu Engineering