Negocjowanie metodą DEAL®
Najlepiej na świecie sprzedające się szkolenie
z negocjacji Halifax Consulting:
„Negocjacje METODĄ DEAL®”.
Teraz już w Polsce, w ofercie FOR!
Program szkoleniowy dotyczący negocjacji w sprzedaży, pomaga sprzedawcom nauczyć się struktury negocjacji, przygotować się do negocjacji z doświadczonymi kupcami i poprawić ich zdolność do zamykania transakcji oraz utrzymania zdrowych marż.
Wyśrubowane oczekiwania klientów
Bestsellerowy program szkolenia z negocjacji został opracowany by wspierać negocjatorów przyciśniętych presją nakładaną na nich ze strony klientów i przełożonych. To rozwiązanie dla osób, które mierzą się z wyzwaniami i szukają sposobu na skuteczne negocjacje i bycie jeszcze lepszymi.
Program DEAL® przygotowuje do:
Zmiana
wizji
Bycia bardziej asertywnym i generowania wartości wspólnie z Klientem.
- Podważenia własnych przekonań co do uprzywilejowanej pozycji klienta.
- Wykorzystania siły odmowy dla przyspieszenia decyzji.
- Ustalenia priorytetów w Twojej realności.
Zmiana
metody
Partnerskiej relacji z klientem, jak równy z równym.
- Faza analizy: klarowna analiza pola gry przyszłych negocjacji.
- Faza przygotowania: przygotowanie do negocjacji w sposób, jaki robią to kupcy,
bez zbędnej straty czasu. - Faza prowadzenia rozmowy twarzą w twarz: przywództwo podczas spotkania negocjacyjnego.
Zmiana
zachowania
Negocjowania na każdym etapie procesu sprzedaży.
- Prowadzenia negocjacji równolegle do procesu sprzedaży
- Dumy z własnej firmy i przeciwstawiania się komunikatom osłabiającym pozycję handlowca.
Poznaj Metodę DEAL®
Masz pytania?
Jesteś zainteresowany współpracą?
Warto wybrać program DEAL® w sytuacji gdy:
-
- Stajesz w obliczu znacznej presji cenowej ze względu na konkurencję na rynku.
- Klienci, z którymi masz do czynienia, są coraz bardziej wymagający, do tego stopnia, że mogą być destrukcyjni.
- Masz świadomość, że kontrolowanie procesu negocjacji jest kluczową umiejętnością, której będziesz potrzebować, jeśli chcesz odnieść sukces w swojej dziedzinie.
Wybrane korzyści
Proces szkolenia został zaprojektowany
z użyciem różnorodnych, atrakcyjnych form przekazu, co wzmacnia zaangażowanie uczestników w przyswajanie wiedzy i umiejętności.
Osoba prowadząca ma doświadczenie zarówno jako negocjator, kupiec, jak
i trener, co daje szeroką perspektywę na proces negocjacji, a uczestnicy wynoszą sprawdzone praktyki wspierające skuteczność ich działań.
Indywidualna symulacja negocjacji
z klientem, po której otrzymuje się feedback z merytorycznymi uwagami od doświadczonego trenera, co wspiera uczestnika w zbudowaniu odpowiedniej postawy i pogłębia świadomość swoich mocnych stron i umiejętności do rozwoju.
Możliwość wracania do już przerobionych treści na platformie e-learningowej, by lepiej je sobie utrwalić. Program obejmuje kurs negocjacji on-line.
Dodatkowe materiały szkolenia z negocjacjiudostępniane są w formie PDF, co sprawia, że kluczowe treści można
mieć zawsze pod ręką.
Zamiast suchej teorii, praca na przypadkach uczestników, dzięki czemu możliwe jest natychmiastowe zastosowanie w realności uczestników.
Trzy pakiety szkoleń zdalnych
Powyższe pakiety dotyczą szkoleń wewnętrznych „szytą na miarę” dla zespołów sprzedażowo-negocjacyjnych
Oferujemy również szkolenie „Negocjacje metodą DEAL®” w wersji otwartej – czytaj więcej tu
Do lipca 2022 obowiązuje specjalna cena szkolenia z negocjacji z okazji wprowadzenia programu „Negocjacje metodą DEAL®” do Polski.
Kluczowe elementy pakietu BASIC
Niezależne uczenie się online - kurs e-learning
METODA DEAL®: moduły e-learningowe 5 x 60 min
Zadanie indywidualne
3 ćwiczenia praktyczne, a następnie sesja podsumowująca z konsultantem FOR, których celem jest dostosowania nabytej wiedzy do kontekstu biznesowego i typów klientów, z jakimi ma do czynienia uczestnik szkolenia (3 x 45 min).
Końcowe ćwiczenie zamykające - Finalna indywidualna sesja negocjacyjna
Uczestnicy prowadzą pełne spotkanie jeden na jednego
z konsultantem FOR wcielającym się w rolę klienta.
W efekcie otrzymują precyzyjne wskazówki umożliwiające znaczące zwiększenie swojej skuteczności negocjacyjnej (przygotowanie 30 min + spotkanie 60 min).
Kluczowe elementy pakietu STANDARD
Niezależne uczenie się online - kurs e-learning
METODA DEAL®: moduły e-learningowe 5 x 60 min
Warsztaty grupowe
- Sesja inauguracyjna prezentująca program i związane z nim cele, wraz z organizacją zadań indywidualnych i grupowych oraz przeglądem konkretnych oczekiwań uczestników (45 min)
- 4 warsztaty podsumowujące pracę wykonaną między sesjami e-learningowymi, wskazówki do dalszej pracy bazujące na informacjach zwrotnych i zmotywowanie do zastosowania wniosków z ćwiczeń (4 x 120 min).
Zadanie indywidualne
3 ćwiczenia praktyczne, a następnie sesja podsumowująca z konsultantem FOR, których celem jest dostosowanie nabytej wiedzy do kontekstu biznesowego i typów klientów, z jakimi ma do czynienia uczestnik szkolenia (3 x 45 min).
Kluczowe elementy pakietu PREMIUM
Niezależne uczenie się online - kurs e-learning
METODA DEAL®: moduły e-learningowe 5 x 60 min
Warsztaty grupowe
- Sesja inauguracyjna prezentująca program i związane z nim cele, wraz z organizacją zadań indywidualnych i grupowych oraz przeglądem konkretnych oczekiwań uczestników (45 min)
- 4 warsztaty podsumowujące pracę wykonaną między sesjami e-learningowymi, wskazówki do dalszej pracy bazujące na informacjach zwrotnych i zmotywowanie do zastosowania wniosków z ćwiczeń (4 x 120 min).
Zadanie indywidualne
3 ćwiczenia praktyczne, a następnie sesja podsumowująca z konsultantem FOR, których celem jest dostosowanie nabytej wiedzy do kontekstu biznesowego i typów klientów, z jakimi ma do czynienia uczestnik szkolenia (3 x 45 min).
Końcowe ćwiczenie zamykające - Finalna indywidualna sesja negocjacyjna
Uczestnicy prowadzą pełne spotkanie jeden na jednego z konsultantem FOR wcielającym się w rolę klienta. W efekcie otrzymują precyzyjne wskazówki umożliwiające znaczące zwiększenie swojej skuteczności negocjacyjnej (przygotowanie 30 min + spotkanie 60 min).
Trener prowadzący szkolenie z negocjacji handlowych
Marcin Gildner
Trener biznesu, konsultant, facylitator i wykładowca akademicki.
20-letnie doświadczenie biznesowe budował jako przedstawiciel handlowy i menedżer odpowiedzialny za sprzedaż, zakupy, marketing i category management, zarządzając zespołami
i projektami m.in. w Hitachi, Leroy Merlin i Bosch.
Negocjował kontrakty o łącznej równowartości ponad 1 miliarda złotych, m.in. w Polsce, Rosji, Chinach, Niemczech i Włoszech.
Od 6 lat wspiera szkoleniowo i konsultingowo organizacje z branż FMCG, medycznej, przemysłowej, motoryzacyjnej, logistycznej i rolnej.
Przygotował i przeprowadził ponad 2000 godzin szkoleń i warsztatów oraz zajęć akademickich z zakresu negocjacji, sprzedaży, zarządzania sprzedażą, marketingiem i kategorią produktową.
Wybrani klienci, którzy skorzystali ze szkolenia z negocjacji biznesowych metodą DEAL®
Masz pytania?
Jesteś zainteresowany współpracą?
Dowiedz się więcej
Zdobądź dostęp do Bazy wiedzy i korzystaj z niej za darmo