Negocjowanie metodą DEAL®

Najlepiej na świecie sprzedający się program Halifax Consulting “Negocjacje METODĄ DEAL®”. Teraz już w Polsce, w ofercie FOR!

Program szkoleniowy dotyczący negocjacji w sprzedaży, pomaga sprzedawcom nauczyć się struktury negocjacji, przygotować się do negocjacji z doświadczonymi kupcami i poprawić ich zdolność do zamykania transakcji oraz utrzymania zdrowych marż.

Metoda DEAL®

Masz pytania?

Zadzwoń do nas:

+48 501 014 386

 

Wyślij wiadomość przez formularz

1 + 11 =

Wyśrubowane oczekiwania klientów 

Bestsellerowy program został opracowany by wspierać negocjatorów przyciśniętych presją nakładaną na nich ze strony klientów i przełożonych. To rozwiązanie dla osób, które mierzą się z wyzwaniami i szukają sposobu na bycie jeszcze lepszymi.

Program DEAL® przygotowuje do:

Zmiana
wizji

Bycia bardziej asertywnym i generowania wartości wspólnie z Klientem.

  • Podważenia własnych przekonań co do uprzywilejowanej pozycji klienta.
  • Wykorzystania siły odmowy dla przyspieszenia decyzji.
  • Ustalenia priorytetów w Twojej realności.

Zmiana
metody

Partnerskiej relacji z klientem, jak równy z równym.

  • Faza analizy: klarowna analiza pola gry przyszłych negocjacji.
  • Faza przygotowania: przygotowanie do negocjacji w sposób, jaki robią to kupcy,
    bez zbędnej straty czasu.
  • Faza prowadzenia rozmowy twarzą w twarz: przywództwo podczas spotkania negocjacyjnego.

Zmiana
zachowania

Negocjowania na każdym etapie procesu sprzedaży.

  • Prowadzenia negocjacji  równolegle do procesu sprzedaży
  • Dumy z własnej firmy i przeciwstawiania się komunikatom osłabiającym pozycję handlowca.

Poznaj Metodę DEAL®

Masz pytania?
Jesteś zainteresowany współpracą?

Warto wybrać program DEAL® w sytuacji gdy:

    1. Stajesz w obliczu znacznej presji cenowej ze względu na konkurencję na rynku.
    2. Klienci, z którymi masz do czynienia, są coraz bardziej wymagający, do tego stopnia, że ​​mogą być destrukcyjni.
    3. Masz świadomość, że kontrolowanie procesu negocjacji jest kluczową umiejętnością, której będziesz potrzebować, jeśli chcesz odnieść sukces w swojej dziedzinie.

Wybrane korzyści

Proces szkolenia został zaprojektowany
z użyciem różnorodnych, atrakcyjnych form przekazu, co wzmacnia zaangażowanie uczestników w przyswajanie wiedzy i umiejętności.

Osoba prowadząca ma doświadczenie zarówno jako negocjator, kupiec, jak
i trener, co daje szeroką perspektywę na proces negocjacji, a uczestnicy wynoszą sprawdzone praktyki wspierające skuteczność ich działań.

Indywidualna symulacja negocjacji
z klientem, po której otrzymuje się feedback z merytorycznymi uwagami od doświadczonego trenera, co wspiera uczestnika w zbudowaniu odpowiedniej postawy i pogłębia świadomość swoich mocnych stron i umiejętności do rozwoju.

Możliwość wracania do już przerobionych treści na platformie e-learningowej, by lepiej je sobie utrwalić.

Dodatkowe materiały udostępniane są
w formie PDF, co sprawia, że kluczowe treści można mieć zawsze pod ręką.

Zamiast suchej teorii, praca na przypadkach uczestników, dzięki czemu możliwe jest natychmiastowe zastosowanie w realności uczestników.

Trzy pakiety szkoleń zdalnych

Powyższe pakiety dotyczą szkoleń wewnętrznych “szytą na miarę” dla zespołów sprzedażowo-negocjacyjnych
Oferujemy również szkolenie Negocjowanie metodą DEAL® w wersji otwartej – czytaj więcej tu

Kluczowe elementy pakietu BASIC

Niezależne uczenie się online - kurs e-learning

METODA DEAL®: moduły e-learningowe 5 x 60 min

Zadanie indywidualne

3 ćwiczenia praktyczne, a następnie sesja podsumowująca z konsultantem FOR, których celem jest dostosowania nabytej wiedzy do kontekstu biznesowego i typów klientów, z jakimi ma do czynienia uczestnik szkolenia (3 x 45 min).

Końcowe ćwiczenie zamykające - Finalna indywidualna sesja negocjacyjna

Uczestnicy prowadzą pełne spotkanie jeden na jednego
z konsultantem FOR wcielającym się w rolę klienta.
W efekcie otrzymują precyzyjne wskazówki umożliwiające znaczące zwiększenie swojej skuteczności negocjacyjnej (przygotowanie 30 min + spotkanie 60 min).

Kluczowe elementy pakietu STANDARD

Niezależne uczenie się online - kurs e-learning

METODA DEAL®: moduły e-learningowe 5 x 60 min

Warsztaty grupowe

  • Sesja inauguracyjna prezentująca program i związane z nim cele, wraz z organizacją zadań indywidualnych i grupowych oraz przeglądem konkretnych oczekiwań uczestników (45 min)
  • 4 warsztaty podsumowujące pracę wykonaną między sesjami e-learningowymi, wskazówki do dalszej pracy bazujące na informacjach zwrotnych i zmotywowanie do zastosowania wniosków z ćwiczeń (4 x 120 min).

Zadanie indywidualne

3 ćwiczenia praktyczne, a następnie sesja podsumowująca z konsultantem FOR, których celem jest dostosowanie nabytej wiedzy do kontekstu biznesowego i typów klientów, z jakimi ma do czynienia uczestnik szkolenia (3 x 45 min).

Kluczowe elementy pakietu PREMIUM

Niezależne uczenie się online - kurs e-learning

METODA DEAL®: moduły e-learningowe 5 x 60 min

Warsztaty grupowe

  • Sesja inauguracyjna prezentująca program i związane z nim cele, wraz z organizacją zadań indywidualnych i grupowych oraz przeglądem konkretnych oczekiwań uczestników (45 min)
  • 4 warsztaty podsumowujące pracę wykonaną między sesjami e-learningowymi, wskazówki do dalszej pracy bazujące na informacjach zwrotnych i zmotywowanie do zastosowania wniosków z ćwiczeń (4 x 120 min).

Zadanie indywidualne

3 ćwiczenia praktyczne, a następnie sesja podsumowująca z konsultantem FOR, których celem jest dostosowanie nabytej wiedzy do kontekstu biznesowego i typów klientów, z jakimi ma do czynienia uczestnik szkolenia (3 x 45 min).

Końcowe ćwiczenie zamykające - Finalna indywidualna sesja negocjacyjna

Uczestnicy prowadzą pełne spotkanie jeden na jednego z konsultantem FOR wcielającym się w rolę klienta. W efekcie otrzymują precyzyjne wskazówki umożliwiające znaczące zwiększenie swojej skuteczności negocjacyjnej (przygotowanie 30 min + spotkanie 60 min).

Trener prowadzący

Marcin Gildner

Trener biznesu, konsultant, facylitator i wykładowca akademicki.

20-letnie doświadczenie biznesowe budował jako przedstawiciel handlowy i menedżer odpowiedzialny za sprzedaż, zakupy, marketing i category management, zarządzając zespołami
i projektami m.in. w Hitachi, Leroy Merlin i Bosch.
Negocjował kontrakty o łącznej równowartości ponad 1 miliarda złotych, m.in. w Polsce, Rosji, Chinach, Niemczech i Włoszech.
Od 6 lat wspiera szkoleniowo i konsultingowo organizacje z branż FMCG, medycznej, przemysłowej, motoryzacyjnej, logistycznej i rolnej.
Przygotował i przeprowadził ponad 2000 godzin szkoleń i warsztatów oraz zajęć akademickich z zakresu negocjacji, sprzedaży, zarządzania sprzedażą, marketingiem i kategorią produktową.

Wybrani klienci, którzy skorzystali z programu DEAL®

Masz pytania?
Jesteś zainteresowany współpracą?

Dowiedz się więcej

Zdobądź dostęp do Bazy wiedzy i korzystaj z niej za darmo

Chcesz otrzymywać bezpłatne materiały edukacyjne i informacje o nadchodzących szkoleniach w formie naszego Newslettera?