
Krzysztof Adamski
SPECJALIZACJA
Specjalizuje się w analizie procesów biznesowych klientów (sprzedaż, relacje z klientami, zarządzanie sprzedażą). Przygotowuje i prowadzi projekty mające na celu optymalizację procesów sprzedaży i zarządzania sprzedażą (szkolenia, coachingi, analizy, rekomendacje). Opracowuje strategie budowania relacji z klientami. Aby osiągnąć określone rezultaty (KPI) stosuje różne formy wsparcia rozwojowego: konsultacje, szkolenia, coachingi i inne. Bardzo duży nacisk kładzie na przygotowanie, realizację i analizę efektów biznesowych zrealizowanego projektu.
Edukacja
Wyższe studia ekonomiczne.
Certyfikat Kirkpatrick Four Levels® Evaluation – Bronze Level Certified Professional
Komunikatywna znajomość języka angielskiego.
Doświadczenie
Doświadczenie biznesowe zdobył w firmie ubezpieczeniowej Ergo Hestia, od 20 lat pracuje w branży szkoleniowo konsultacyjnej
Przykładowe projekty:
- przygotowanie i realizacja dużego projektu rozwojowego dla wyższej i średniej kadry kierowniczej sieci handlowej
- projekt rozwojowy dla doradców klienta w zakresie obsługi klienta
- projekt rozwojowy z zakresu zarządzania zespołami sprzedażowymi dla menedżerów banku