Krzysztof Adamski

 

Konsultant/ Trener

SPECJALIZACJA

Specjalizuje się w analizie procesów biznesowych klientów (sprzedaż, relacje z klientami, zarządzanie sprzedażą). Przygotowuje i prowadzi projekty mające na celu optymalizację procesów sprzedaży i zarządzania sprzedażą (szkolenia, coachingi, analizy, rekomendacje). Opracowuje strategie budowania relacji z klientami. Aby osiągnąć określone rezultaty (KPI) stosuje różne formy wsparcia rozwojowego: konsultacje, szkolenia, coachingi i inne. Bardzo duży nacisk kładzie na przygotowanie, realizację i analizę efektów biznesowych zrealizowanego projektu.

 

Edukacja

Wyższe studia ekonomiczne.

Certyfikat Kirkpatrick Four Levels® Evaluation – Bronze Level Certified Professional 
Komunikatywna znajomość języka angielskiego.

Doświadczenie 

Doświadczenie biznesowe zdobył w firmie ubezpieczeniowej Ergo Hestia, od 20 lat pracuje w branży szkoleniowo konsultacyjnej

Przykładowe projekty:

  • przygotowanie i realizacja dużego projektu rozwojowego dla wyższej i średniej kadry kierowniczej sieci handlowej
  • projekt rozwojowy dla doradców klienta w zakresie obsługi klienta
  • projekt rozwojowy z zakresu zarządzania zespołami sprzedażowymi dla menedżerów banku