Dorota Ostrożańska

Konsultantka/ Trenerka

SPECJALIZACJA

Specjalizuje się w tematyce: efektywnej sprzedaży, tworzenia modeli biznesu i budowania strategii, zarządzania przez motywację i indywidualizację, przywództwa, personal brandingu, coachingu i komunikacji opartej na empatii NVC®. Diagnozuje osoby indywidualne i zespoły pod względem motywacji i kompetencji w oparciu o RMP® i RSMP®. Ma rozległe i potwierdzone sukcesami doświadczenie w projektowaniu i wdrażaniu procesów rozwojowo-szkoleniowych.

Edukacja

Uniwersytet Warszawski, specjalizacja nauczycielska, kierunek: Biologia ogólna z elementami Pedagogiki i Psychologii
Szkoła Główna Handlowa, Podyplomowe Studia Menedżerskie; tytuł pracy dyplomowej: „Personal Branding trenera”
Certyfikat Reiss Profile Master RMP®
Certyfikat Reiss School Profile Master RSMP®
Certyfikat Kirkpatrick Four Levels® Evaluation – Bronze Level Certified Professional (2018)
Certyfikaty Trenerki Komunikacji opartej na Empatii, The Center for Nonviolent Communication, NVC®
Certyfikat Trenerki Szkoły Trenerów Metrum

Doświadczenie 

Prowadziła projekty dla branż: kosmetyka, motoryzacja, ubezpieczenia, dziecięca, spożywcza, chemiczna, alkoholowa, edukacyjna, uczelnie wyższe, wyższe sądy administracyjne i organizacje pozarządowe. Od 27 lat związana ze sprzedażą, szkoleniami i rozwojem doświadczenie w biznesie kolejno zdobywała jako właścicielka agencji reklamowej, menedżerka agencji BTL, mentorka agencji doskonalenia i promocji kadr, koordynatorka ds. promocji konsumenckich i organizacji eventów, kierowniczka działu obsługi klienta. Przez ponad dwie dekady zarządzała zespołami sprzedażowymi, szkoleniowymi, mentorskimi i menedżerskimi, głównie rozproszonymi; obecnie z pasją wykonuje zawód trenerki i mentorki. Szkolone przez nią cyklicznie zespoły i jednostki niejednokrotnie generowały najwyższe progresy sprzedaży w firmach. Jest finalistką wyróżnioną w VI Edycji konkursu Polish National Sales Awards 2014 w kategorii Trener Sprzedaży.
Występowała jako prelegentka podczas konferencji „Trendy Sprzedaży 2017” organizowanej przez „Puls Biznesu” prowadząca moduł „Zarządzanie handlowcami”, w sekcji cyklicznych warsztatów realizowanych przez dziennik „Rzeczpospolita”: „Sales Talent Acquisition: Techniki pozyskiwania i utrzymywania pracowników w dziale sprzedaży” i „Coaching i motywowanie działu sprzedaży w praktyce” i ekspertka od „Zarządzania przez motywację 3.0.wg modelu Prof. S. Reissa” w Wyższej Szkole Finansów i Zarządzania w Białymstoku w programie „Spotkania z praktykami biznesu”.

Przykładowe projekty:

  • identyfikacja i weryfikacja potrzeb szkoleniowych i rozwojowych wszystkich struktur sprzedażowych, zakończona opracowaniem i efektywnym wdrożeniem adekwatnych działań rozwojowych w dużej korporacji kosmetycznej
  • cykl coachingów indywidualnych i zespołowych adresowany do menedżerek, doradczyń kosmetyczno-sprzedażowych i trenerek sprzedaży w dużej firmie kosmetycznej, których rezultatem były wysokie progresy wyników biznesowych i rozwój kompetencji kadry
  • projekt rozwojowy dla pracowników instytucji sądowniczych dedykowany rozwojowi efektywności osobistej i zespołowej
  • liczne projekty z zakresu rozwoju kompetencji menedżerskich lub/i trenerskich dla firm z branż kosmetyka, spożywcza, dziecięca