Projekty szkoleniowo-wdrożeniowe
Projekty realizowane przez FOR są zgodne z metodyką Kirkpatricka, co oznacza, że koncentrujemy się na wdrożeniu zmiany i zwiększeniu efektywności pracy uczestników. Dążymy do pozytywnego wpływu na rezultaty biznesowe.
Projekty realizowane z pełnym wykorzystaniem metodyki Kirkpatricka skutkują wzrostem efektywności o 70%
Klienci się nie mylą
Klienci, którym zależy na tworzeniu wartości dla biznesu dzięki szkoleniom współpracują z nami przez lata.
Posłuchaj Joanny Czuchnowskiej, Dyrektor HR, która jest jedną z takich osób.
Umów się na rozmowę
Proces budowania wartości biznesowej szkoleń
Tematyka realizowanych szkoleń
Przywództwo i zarządzanie
Sprzedaż i obsługa klienta
Efektywność osobista
Powyższe tematy nie wyczerpują zagadnień, którymi możemy się zająć. Zapraszamy do kontaktu.
Masz pytania?
Jesteś zainteresowany współpracą?
Studium przypadku
Klient: sieć handlowa, drogerie
Potrzeba biznesowa
- Potrzeba bardziej biznesowego podejścia do zarządzania sklepami/ wskaźnikami i wzmocnienie stylu przywódczego w zarządzaniu ludźmi
- Zmiana organizacyjna poprzez wdrożenie nowego stanowiska Trenera/ Eksperta w sklepach
Zakres projektu
- Cykl szkoleń dla Ekspertów, Kierowników Sklepów i Kierowników Rejonu
(250 dni szkol. + wdrożenia w ciągu 2 lat) - Zaangażowanie menedżerów w proces wdrożenia na wszystkich szczeblach
- Badanie efektywności projektu na czterech poziomach Kirkpatricka
Rezultaty
- Poprawa wskaźników sprzedażowych (obrót, koszyk, konwersja)
- Zmniejszenie rotacji w sklepach
- Zwiększenie zaangażowania pracowników
- Efektywne wdrożenie zmiany w ponad 70% sklepów
Studium przypadku
Klient : Firma produkcyjna – jeden z liderów w przemyśle ciężkim
Potrzeba biznesowa
- Problemy z dużą rotacją pracowników, niską motywacją i wysoką absencja chorobową
- Przy bardzo dużej dynamice rozwoju firmy wyzwaniem było utrzymanie odpowiedniego poziomu jakości i wydajności produkcji
Zakres projektu
- Ustalenie kluczowych wskaźników biznesowych oraz zmian w kluczowych zachowaniach na poszczególnych stanowiskach (dział produkcji, logistyka i dział handlowy) poprzez obserwacje pracy na poszczególnych stanowiskach
- Wdrożenie kultury informacji zwrotnej oraz otwartości w firmie pomiędzy działami oraz na linii szef – podwładny
- Warsztaty z zakresu asertywności oraz rozwiązywania trudnych sytuacji dla działu handlowego i logistyki
- Badanie efektywności projektu na czterech poziomach Kirkpatricka
Rezultaty
-
Wpływ na przychody ogółem w tym zwiększenie marży na klientach
-
Optymalizacja kosztów produkcji oraz wzrost produktywności
-
Utrzymanie wysokiego poziomu jakości poprzez zmniejszenie liczby reklamacji zewnętrznych i wewnętrznych
-
Koszty personelu w tym zmniejszenie rotacji, zmniejszenie absencji chorobowych i wzrost zaangażowania
Studium przypadku
Klient: Towarzystwo ubezpieczeniowe
Potrzeba biznesowa
-
Doświadczeni menedżerowie zarządzających rzeczoznawcami, potrzebowali odświeżenia wiedzy i przećwiczenia umiejętności wyznaczania celów podwładnym i egzekwowania ich realizacji w świecie online. Część podwładnych nie realizowała celów i to się miało zmienić.
Zakres projektu
- Ścieżka szkoleniowa przygotowana w 100% online (aplikacja Knowly)
- Sesje grupowe online
- Indywidualne symulacje menedżerskie online skutkujące planami działania, których wdrożenie wspierał wirtualny coach Freddie
Rezultaty
-
Poprawa wyników u pracowników nie realizujących celów
-
Wzrost motywacji do realizacji celów u „maruderów”
Dowiedz się więcej
Zdobądź dostęp do Bazy wiedzy
i korzystaj z niej za darmo